Kontakt os døgnet rundt på  Tlf: 6915 6171

Keld Olsen

Keld Olsen foran Hotel Niels Juel

Nomineret til ILoveMyJob-prisen: Keld Olsen fra Hotel Niels Juel 

Keld Olsen er ejer og direktør af Hotel Niels Juel i Køge, og han har en helt særlig passion for at gøre gæsterne tilfredse samtidig med, at han har fokus på, at alle medarbejdere, inklusiv ham selv, har et godt samarbejde. Hvis der er en trappe, der trænger til maling, er Keld aldrig for fin til at påtage sig opgaven, fordi for ham er det nemlig vigtigt, at man hjælpes ad, og at personalet står sammen.

Gæsten i centrum 

Keld Olsen er vild med sit job, og han har altid øje for, hvor der kan sættes ind med god service, så alle gæsterne på hotellet får et godt og hyggeligt ophold.

”Vi har et motto, der hedder gæsten i centrum. Og det betyder service, service, service! Jeg finder min arbejdsglæde i at yde god service – det kan jeg godt lide, og det har jeg altid kunnet. Dét at lave noget og få kontant svar med det samme, det synes jeg er fantastisk. Nemlig at være tæt på gæsten,” siger Keld Olsen med et smil.

Der sker altid noget i Køge

Keld Olsen har været en del af Køge lige siden, han overtog ledelsen af Hotel Niels Juel i marts 1993. Og for ham er Køge en by fuld af udvikling, og hvor der altid sker noget.

”Jeg har været i Køge i 26 år efterhånden, og jeg kan roligt sige, at Køge aldrig går i stå. Her har været en god udvikling i alle de år, jeg har været her, og den forsætter. Det er en dynamisk by, og her sker altid noget. Det hører jeg også fra mine gæster – mange af dem kommer for at opleve Køge by og især den gamle bydel. Her går de rundt og hygger sig i mange timer, og det kan jeg særdeles godt forstå” slutter Keld.